2017. július 24., hétfő

2 Darab Eredeti Samsung Galaxy S5! - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Ezt a két készüléket második alkalommal hírdetem újra, mivel egy nem regisztrált felhasználó bár megrendelte, nem jelentkezett értük. Ezen okból kifolyólag megkérek minden kedves érdeklődőt hogy: nem regisztrált felhasználó, nulla visszajelzéses, illetve aznap regisztrált személy ne licitáljon a termékekre, az aukcióim kizárólag teljes jogú vaterások számára vannak meghírdetve.
Eladó a képeken látható, két darab samsung Galaxy s5 mobilkészülék. A szürke G900i, a fehér G900f tipusú. Mindkét készülék eredeti Samsung mobil, nem másolat! A fehér kijelzőhibás, töltést veszi, bekapcsol, hang van, működik. A szürke kijelzőjének tetején valamiféle levegősödés látható, mintha a védőfólia akarna felválni. Nézegettem hogy lehetne lehúzni róla de vagy nincs rajta fólia, vagy én nem tudom megtalálni, így inkább hagytam nehogy kárt tegyek a kijelzőben ami egyébként egész jó állapotú. Egyébiránt a kijelző tökéletesen működik, minden ponton hibátlanul érzékel, a készülék pedig kártyafüggetlen. Ennek a készüléknek a töltőcsatlakozója hibás, illetve a kishangszóró csereérett rajta. A keret mindkét készüléken kopottas, viszont a dolgaim között találtam egy teljesen új bontatlan keretet, amit adok a készülékek mellé. Az aukció tárgya az ami a képeken is látható, vagyis a két készülék, illetve mindkettőben 1-1 akkumulátor, illetve az új keret.
Ha bármi kérdés-kérés volna, keressenek bátran, megpróbálok mielőbb válaszolni mindenkinek!
Köszönöm figyelmük, jó licitálást!

Jelenlegi ára: 10 000 Ft
Az aukció vége: 2017-08-07 15:23 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése